9 Şubat 2014 Pazar

ASTIM VE BRONŞİTE KARŞI KEÇİ BOYNUZU ÇAYI



Baklagiller sınıfında değerlendirilen keçi boynuzu, yaz kış yaprak dökmeyen bir ağaç ve bu ağacın meyvesidir.

Faydalarından bazıları şöyle sıralanabilir:

* Akciğer ödeminin iyileştirilmesinde çok büyük bir destektir.

* Astım, bronşit gibi hastalıklarda tedavi gücü çok yüksektir. Buna bağlı olarak soğuk algınlıklarına bağlı öksürüklerde de balgam söktürme gücüyle vücudu temizler.

* Sigara içenlerin bu çayı ara sıra tüketmelerinde fayda vardır...

Özetle, keçi boynuzu özellikle akciğerle ilgili hastalıklarda oldukça yüksek oranda iyileştirme gücüne sahiptir.

Hasta olduğumda keçi boynuzu çayını içmeyi ihmal etmiyorum. Bu çayın da rolüyle öksürüğümün çok hızlı bir şekilde tedavi olduğunu söyleyebilirim.



Çayı nasıl tükettiğime gelince:

1 fincan kaynar suya, 1,5 adet keçi boynuzunu elimle küçük parçalara bölerek ekliyorum ve kaynatıyorum. Yaklaşık 15 dakika kaynaması yeterli.

Suya fazla renk vermediğini göreceksiniz. Ama tadında keçi boynuzunun aromasını çok rahat hissedebilirsiniz.

Şifa olsun :o)



2 yorum:

  1. Dünden beri soğuk algınlığından öksürüyordum.Bugün tarifi görünce hemen yaptım.gerçekten ilk fincanı bitirdiğimde bile etkisini hissettim.tarif için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. buyrun İzleyin

    https://www.youtube.com/watch?v=iwZnDF5TzKA

    YanıtlaSil