9 Ocak 2014 Perşembe

AÇILMAYAN YOĞURT KAPAKLARI


Mesela dün başıma geldi: Yoğurdu buzdolabından aldım, önce nazik hareketlerle kapağı yerinden çıkartmaya çalıştım.. Baktım olmuyor "bundan sonrası savaş demek" diyerek yoğurt kabının gövdesinin en ortasından yoğurttan "cörlk" diye bir ses gelmesine neden olacak şekilde hızlıca sıktım.

Hayır kapak hala yerindeydi!!!

Bunun üzerine tezgahın üzerine koyup bıçakla yanından girişmeye çalıştım ki, kapağı bırakın açmayı sadece iğne deliği büyüklüğünde bir delik açabildim. Hani gövdeden sıkınca ip gibi yoğurt akıyor!!

O aşamada kendimi kaybetmiş olmalıyım, yoğurdu tezgahtan hızla alıp bir yanını karnıma dayayarak kapağı bütün gücümle çekmeye çalışacaktım ki, sinirden elim terlemiş olmalı... Yoğurt olduğu gibi yere düştü!!

Sonuç mu? Evet kapak yerde açılıp içindekileri özgür bıraktı!!!!!!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder