6 Mart 2014 Perşembe

KENTUCKY FRİED CHİCKEN (Maslak - İstanbul)



Birkaç gün önce çok sevdiğim arkadaşlarımı ziyarete gittim. Hepimiz çalıştığımız ve gün içerisinde çok fazla yemek yiyemediğimiz için kurt gibi açtık.

Arkadaşımın buzdolabındaki sağlıklı sebze yemeklerine göz gezdirip, sağlıklı gıdalar yerine güzel bir kaçamak yapmak istedik :o) Hemen telefona sarıldık ve Kentucky Fried Chicken'dan kendimize yiyecek bir şeyler sipariş ettik.

Yaklaşık yarım saat sonra servis elemanı tüm siparişlerimizi güler yüzüyle getirdi.

O kadar açtık ki paketi açmadan o halde bile yiyebilecek durumdaydık :o)

Nefis kızarmış tavuk kokusu birden bütün eve yayıldı.

Ve paketimizi açtık:

İlk olarak bisküvi ekmekler çıktı. Ekmekle arası olmayan biri olarak kendi hakkımı da arkadaşlarıma verdim. Öyle severek yediler ki acaba yememekle hata mı ettim diye düşünmedim değil :o)


Bir arkadaşım coleslaw salata da sipariş etmişti. Bir çeşit mayonezli beyaz lahana salatası olduğunu söyleyebilirim. Bu arada hemen ekleyeyim salatayı yiyen arkadaşım vejetaryen besleniyor. Bu nedenle tüm tavuklar diğer arkadaşımla bana kaldı :o)


Veeee lezzetli tavuklaaaaarr:

İlk olarak hot shots denedim. Gerçekten acıydı ama çıtırlığının güzelliğini size buradan tarif edemiyorum. Çekirdek gibi arka arkaya yiyebiliyor insan :o) Sanırım göğüs kullanılıyor, bu nedenle çok sulu değildi.


Ardından hot wings'in tadına baktım (acılı tavuk kanatları). Yine oldukça acı ama bu defa kanat olmasından dolayı eti de suluydu. Bayılıyorum bu ufaklıklara :o)


Ve favorim acısız tavuk but ve kalça... Bandırdıkları karışımı az çok tahmin edebiliyorum ama inanın bu lezzeti hiçbir şekilde evde yakalamak mümkün değil. Belki msg denilen sağlıksız bir şeyler de katılıyor olabilir, emin olmadığım için net konuşamam. Ancak çok ender olarak böyle bir kaçamak yapacaksanız kısa süreliğine sağlık konusunu düşünmeden tadına varın derim. Çünkü ben öyle yaptım. Hatta önce çıtır derisini bir kenara ayırdım. Tavuğun beyaz etini yedikten sonra en son ağzıma çıtır deriyi attım. Bunu yapmamın sebebi aynı çocukluğumuzdaki gibi ağzımdaki en son tat olarak bu çıtır derinin kalmasını istememdi :o)



Bence fast food ürünler arasında en güzeli Kentucky Fried Chicken, kısa adıyla KFC.

O akşam hem damak tadım hem de sohbetimiz harikaydı.

Sevgiyle kalın :o)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder